وکیل مالیاتی شوید - مشاغل و چشم انداز

پیوند محاسب با شعار دقت ، اعتماد و اعتبار وارد بازار کار شد و با هدف تعالی و ارتقا سطح آگاهی مودیان و پیوند دهنده پل بین حسابگران نوپا و کارفرمایان، گامی آرمانی و ایده آل را برای خود ترسیم نموده بود .

وکیل مالیاتی شوید - مشاغل و چشم انداز

تصمیم گیری در مورد شغل گام مهمی است. شما باید شغلی را انتخاب کنید که از مهارت ها و استعدادهایی که دارید استفاده کند و در عین حال رویکردی عملی برای رسیدن به اهدافتان داشته باشد. وکلای مالیاتی نوعی وکیل هستند و باید دارای مدرک JD (Juris Doctorate) باشند تا بتوانند از طرف موکلان خود دعوی قضایی را تنظیم کنند. آنها در صورت موفقیت می توانند تا 124000 دلار در سال کاری درآمد داشته باشند. اگر قبلاً در مورد شروع حرفه ای در حسابداری فکر می کردید، ممکن است بخواهید این مرحله اضافی را انجام دهید و یک وکیل مالیاتی شوید. اگر این مسیر را انتخاب کنید قطعا تجربه و درآمد شما افزایش می یابد.

وکلای مالیاتی می‌توانند به مشتریان یا سازمان‌هایی که با خدمات درآمد داخلی (IRS) سر و کار دارند در مورد مشکلات پیچیده ناشی از مالیات بر املاک یا برنامه‌ریزی املاک، درآمد بین‌المللی برای هر آمریکایی شاغل یا دریافت درآمد از کارکنان شاغل در یک کشور خارجی، کمک کنند. یافته های ممیزی IRS، و مشاوره یا نمایندگی مشتریان در صورتی که هر نوع موضوع مالیاتی به دادگاه ختم شود. اگر می‌خواهید یک وکیل مالیاتی مجاز شوید، برای رسیدن به این هدف باید مراحل خاصی را انجام دهید. مانند هر حرفه ای، استانداردهای خاصی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید تا نشان دهید که معیارهای مورد نیاز این حرفه را برآورده کرده اید.
وکیل مالیاتی کیست

وکیل مالیاتی چیست؟

اولین کاری که باید قبل از ادامه تحصیل انجام دهید این است که تصمیم بگیرید که کدام برنامه را می خواهید انتخاب کنید و در چه کالجی علاقه مند هستید. شما باید دروسی را بگذرانید که مطابق با الزامات یک وکیل مالیاتی باشد، مانند اینکه در حال تحصیل در رشته حقوق کیفری یا مدنی هستید. وکلای مالیاتی هر دو نوع قانون را انجام می دهند، بنابراین مدرک حقوقی که انتخاب می کنید باید شامل محتوایی باشد که هر دو زمینه را به خوبی در آمادگی برای حرفه شما پوشش دهد.

میانگین حقوق وکیل مالیاتی

همیشه ایده خوبی است که قبل از شروع تحصیل، تحقیقات خود را انجام دهید تا بدانید شغل شما چه چیزی را در بر خواهد داشت و برخی از کارکردهای این حرفه را بدانید. در زیر خلاصه ای از برخی از وظایف و خدمات خاص که وکلای مالیاتی به طور منظم با آنها درگیر هستند، چه با شرکت های حقوقی کار می کنند و چه به تنهایی به عنوان مشاور، آورده شده است:

کمک به کسب‌وکارها در پر کردن فرم‌های مالیات شرکتی خود و صرف زمان برای بررسی فرم‌های تکمیل‌شده ارائه نمایندگی از صاحبان مشاغل یا افراد دارای مسائل مالیاتی ایالتی یا IRS در دادگاه تنظیم قرارداد برای صاحبان مشاغل در رابطه با تعهدات یا مسئولیت‌های مالیاتی‌شان ثبت برخی اسناد حسابداری، اما فقط در رابطه با آن. کد مالیاتی و قوانین معمولاً، آنها همچنین تعداد معینی ساعت را در هر یا دو سال صرف آموزش مداوم حرفه ای می کنند تا از قوانین مالیات بر درآمد محلی، ایالتی و فدرال و سایر قوانین به روز بمانند - برخی از شرکت های بزرگ یک سیاست دارند. که آنها برای یک یا چند دوره کامل هزینه خواهند کرد، در حالی که دیگران این کار را نمی کنند

گواهینامه، اعتبارنامه و مجوز

همانطور که قبلا گفته شد، وکیل مالیاتی یک حسابدار نیست. بنابراین، برای تبدیل شدن به یک وکیل مالیاتی نیازی به دریافت مجوز CPA نخواهید داشت. تنها شرط لازم برای تبدیل شدن به یک وکیل مالیاتی در اکثر ایالت ها قبولی در آزمون وکالت است. مجوز وکالت و دکتری حقوقی از یک موسسه معتبر، شرط اساسی برای وکالت در هر زمینه ای است. با این حال، الزامات مجوز برای وکیل مالیاتی از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است، بنابراین باید بررسی کنید که مسیر تعیین شده توسط ایالت خود را برای دستیابی به اعتبار صحیح دنبال کنید.

افزایش پتانسیل خود برای موفقیت

اگر وکلای مالیاتی قصد دارند در آینده به ایالت دیگری نقل مکان کنند یا بخواهند قانون مالیات را به صورت آنلاین اجرا کنند، ممکن است بخواهند برای گذراندن وکالت در ایالت های دیگر درخواست دهند. علاوه بر این، برای اینکه خود را در موقعیتی قرار دهید که رقابتی تر باشید، ممکن است بخواهید یک مجوز CPA به تحصیلات خود اضافه کنید یا یک مدرک کارشناسی ارشد حقوق مالیاتی را اضافه کنید تا خود را بیشتر به عنوان یک متخصص در زمینه قانون مالیات معرفی کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.